Черв'як і сектор рульового управління 125.40.083 гидроуселителя керма ( ГУР ),колісних тракторів виробництва ХТЗ, Т-151к,Т-156,Т-157,Т-17221,Т-17021.Принцип роботи гідропідсилювача керма, як з осьовим, так і з роторним розподільником, заснований на переміщенні золотника при перекладці рульового колеса. Переміщаючись, він перекриває одну з зливних магістралей, і масло під тиском надходить у ту чи іншу (праву або ліву) робочі порожнини гідроциліндра. Робоча рідина тисне на поршень зі штоком, і ті в свою чергу повертають колеса. Колеса повертають за собою, у бік руху золотника, корпус розподільника.Як тільки перестає обертатися рульове колесо, схема змінюється. Зупиняється золотник, і відновлюється нейтральне положення корпусу розподільника. Рідина без перешкод перетікає з нагнітальній магістралі в зливну. Підсилювач рульового управління з допомогою насоса просто прокачує масло по системі. Колеса стоять прямо.
Необхідно зазначити, що у випадку виходу з ладу гідронасоса, керування автомобілем не втрачається.